Sjuk! /Anna

Nu har jag blivit smittad! Nu var det min tur! :( Jag är sjuuuuuuuuuuuuk!!!image18
Fan, det blir en riktigt tråkig vecka... Men vad ska man göra?

Förresten, ang Jeanette. Hon hörde av sig igår så hon lever iaf. Jag fick ringa vår lilla "sökgrupp" som ett par kompisar skapat och meddela att hon är välbehållen och vid liv. Vi blev alla lättade.

Nej men jag blev faktiskt ororlig där ett tag, man vet aldrig vad som kan hända. Jag hade tänkt att fika med henne på stan idag, men nej jävlar, jag är sjuk! Fan..

Ooooh! Jag HATAR att vara sjuk!

/A


Kommentarer
Postat av: beccansneckan

Tjenare
Sjukt snygg blogg=) Tack för tippset. Och tack för svaret. Nu vet jag det=)

Ha det bra//
B

2008-04-08 @ 19:18:16
URL: http://www.beccansneckan.blogg.se
Postat av: Anonym

Bra att hon e väolgbehållen..man blir ju galen när man inte får tag på folk!!! :/

2008-04-10 @ 13:09:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0