Svar till "sexing on the beach" /Anna

image21Haha, jag är så road över Isabelles bravader i landet ingenstans. Själv har jag det skit tråkigt här. Finns inga direkta ragg, förutom kollegan som det inte har hänt ett piss med btw, och jag längtar efter sommaren, heta passionerade möten med mörka främlingar. Mmm..

Jag och Jeanette hade en sån sommar. Det  var ett par år sedan, vi var i spanien och härjade. Jeanette krossade danskarnars hjärtan och jag fick en sommar crush på en inföding. Det är fina minnen, men det känns så långt borta. Så jag har bestämt mig, jag ska ha kul och slappna av denna sommar och sluta analysera allt.

Nu är det bara att invänta sommaren och passionen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0