Torrland /Isabelle

080405

Det är lite dött på sexfronten här utomlands, jag som trodde kukarna skulle flöda. Kanske inte skulle ha färgat om håret från blondt till brunt innan jag åkte :P
Förra helgen hittade jag ragg, på väg hem från stan aspackad var jag helt på att gå och knulla, de hade sin bil utanför vårt hem så vi var påväg dit. Men när vi började närma oss så började Peddy (han hette så, en engelsk soldat) att gå åt fel håll, jag förklarade för honom att vi skulle upp på stigen och att han gick fel. Då kläcker han "If you want your money you will go this way". JAg full och trög fatta inte vad han mena så jag fråga va fan han snacka om, då säger han igen "Yeah, do you want money or not?" Då koppla gärnan att han trodde jag var en hora som han skulle betala för sex, smickrande men nej tack, så jag vände på klacken och gick. Jag gick hem och berättade för de andra vad svinet (som han har hetat sedan dess) hade sagt, och efter en stund kom han hem till oss. Han började prata med MArtina och sa att det fanns tå tjejer här som hade sagt att de tar betalt för sex (då syftade han på mig och Mickis (?) och vi har absolut aldrig sagt ngt sådant) och att han visste vad vi höll på med, han menade på att vi hade horhus här hemma och sa att han var polis och shit. Martina slängde ut han utanför grinden och hans kompisar de andra engelsmännen (hans kompisar) dissade honom totalt, och skällde ut han, lät han köra hem själv full, för ingen ville köra honom, och ingen brydde sig om honom :P
Okej , no se for me. Men Mickis fick lite på Mikes bil.

Försök nummer 2.
Började prata ganska mycket med Jim's (Mickis raggs) kompis på The Greenery. Vi började gå hemåt, och Jim och "Jim Carrey" = Ryan föreslog att vi skulle gå till stranden, sure!
Vi går runt halva staden med världens omväg, fråga mig inte varför och kom till slut till stranden. La oss på solstolarna med deras sovsäckar.
Mickis och Jim låg lite längre upp, bakom toaletterna och jag och Ryan låg lite längre mot havet. Världens tråkigaste människa, som aldrig kom till skott, vi låg och PRATADE, om stjärnorna, olika stjärntecken och vad de heter på svenska/engelska sen började vi prata om politik, och han fatta inte ett skit av vad jag snackade om eftersom det är ganska svårt att prata politik på engelska, särskilt när han inte har nåot begrepp om vårt sätt att rösta och våra partier och shit i SVerige, han visste inte ens vad demokrati var överhuvudtaget. Fråga mig INTE varför vi låg och pratade politik för jag är ytters ointresserad av det egentligen :P men han kom in på hur armén funkar i England och shit.
I alla fall, någon timme eller två senare, hamnade vi på en solstol och började strul, det gick mot lite mer, men han kom inte heller nu till skott, jävla trögo. Sen ropar Mickis att vi ska dra så där sket sig det.
Vi går upp mot parkeringen och när vi kommer upp säger Jim att vi inte får plats och att de skulle komma tillbaka för oss.
Så där stog vi nu i typ 10 min en kvart i alla fall, då hade vi ju lika gärna hunnit en snabbis, men neeej, det var ganska akward, för jag hade hunnit börja nyktra till och han stog mest tyst.
Dagen efter pratade jag inte med han, han var skitsur hela dagen, varför vet jag inte. Jag frågade Jim, och han sa att det var för att de inte hade sovit något och för att Ryan var trött och bakis. Men enligt ANgelica så hade han varit jätteglad och skämtsam innan vi kom :P oj då hahha
Kanske ska berätta varför vi kallar han Jim Carrey också, nummer ett han är lite lik Jim Carrey, nummer 2 han beter sig EXAKT som honom, i ansiktsuttryck, sån här skämtare och allting. Men han blev skitput när jag sa att han var lik, han sa att han fick höra det ofta.

Så idag blir det ut och leta efter nytt färskt kött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0