Tristess och gammal kärring /Anna

Jag och Jeanette var ute igår. Vi gick på nån tjejs födelsedagsfest i förorten och drack vodka redbull. Jeanette blir skit full och jag försöker passa in bland de övriga gästerna (som för övrigt bestod av 95% tjejer under 18) det hela gick inte så bra. Jag blir uttråkad och ringer exet som bor i närheten. Lockar med honom ut dagen efter (alltså idag) eftersom han inte var villig att bli full med mig. Sen blir jag full och får för mig att skicka sms till Alan. Jeanette upptäcker mig och rycker mobilen ur handen på mig. Aja baja Anna! Sen får jag för mig att dra över Araben igen. Jeanette skäller ut och jag ger upp.

image22Gud, har jag verkligen så tråkigt? Det finns fan inga potentiella ragg i den här staden längre och har inte heller ngn större lust att ge mig ut på jakt. Ne, det blir "lay low" ett tag nu.

Men herregud vad gammal jag kände mig igår. Vi fick med oss två 18åringar ut på krogen. Där sitter jag och predikar om varför man inte ska slåss med tjejer som kollar snett och varför man ska dricka varannan vatten.

Det känns som jag måste börja köpa anti-rynk-krämer snart. usch!

/A

Kommentarer
Postat av: Vano

Hahahahah

2008-04-20 @ 12:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0