Onödigt men roligt /Anna

Pratade nyss med Isabelle på telefon. Hon var på väg till mig och under vårt samtal kom Alan och Araben in på bussen och satte sig bakom henne. De hade tydligen inte sett henne och jag tycker att tanken på att Alan och Araben umgås är heltokig.

Så jag fick ett lite fjortisryck, bara för att roa mig själv en långtråkig lördag. Isabelle sa i ngt sammanhang mitt namn lite för högt (det var alltså planerat) för att se reaktionen. Först hände inget, och jag skämdes lite och förbannade mig själv för att jag kan vara så töntig, Isabelle kunde inte hålla sig för skratt.

Sen när dom går av bussen, stannar Alan till vid Isabelle och frågar hur det är, sen kom frågan snabbt efter;
"Pratar du med Anna?" och strax därefter "hälsa", lite smått diskret eftersom araben var med. HAHA Araben stod och försökte ignorera Isabelle samtidigt som han kollade hur Alan reagerade.

Lite onödiga nyheter, men intressant för mig :P

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0