Relationer & Svek /Isabelle

Har kommit till lite insikt. Känns som att de flesta vänner jag har, har antingen svikit mig, eller visat sidor som jag ogillar och inte visste fanns på sista tiden.
Känns som att jag egentligen inte har så många bra vänner som jag trodde, utan det var tydligen bara ganska ytligt. Många personer överhuvudtaget har visat att de inte var de jag trodde på sista tiden och bevisat att det kanske inte är värt att slösa sin tid på dem. Det tycker jag är ganska synd faktiskt, för många tyckte jag en gång väldigt mycket om, och det känns synd, för jag har känt dem länge, och det känns som att alla de åren var ett totalt slöseri eftersom de var tydligen bara falska hela tiden.
Okej, detta är inget som har hänt med alla just nu utan det har pågått under en period. Men det känns som att de faller bort, en efter en. Vad är det som händer? Kommer jag stå där en dag utan en enda vän, för det visade sig att de var alla så?
Jag är iallafall så underbart glad för att jag har min Anna och Viktoria, som jag inte träffar så ofta, men som jag ändå vet finns där, och som jag VET är den jag tror hon är!
Tack för att ni finns!
Skulle härmed även vilja bjuda in Viktoria till den här bloggen, och ber därför om Anna och Jeanettes aproval. Kommentera era åsikter angående det tjejer!
Kram Isabelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0