Sexing the boss /Isabelle

image7Hade värsta heta drömmen i natt. Drömde en underbar sexdröm där jag hade hetaste sexet med en kille. Killen hade flickvän som också var gravid, så jag gjorde alltså så att han var otrogen, och jag visste om det. Något som jag verkligen HATAR irl och som jag aldrig skulle kunna göra eftersom otrohet är något av de saker som jag tycker är det värsta man kan göra mot en person.
I alla fall så var drömmen väldigt upphetsande, men när jag vaknade och kom på vem jag verkligen drömt om så vart det lite awkwad, fast det var ändå väldigt hett på nåt sätt. Killen jag drömde om var nämligen min chef.
Min chef är ju iofs het, och han är typ 85:a eller nåt sånt så det var ju inte konstigt, men han har flickvän som inte är gravid, det var bara i drömmen, iaf vad jag vet, men det var lite skumt när han kom till jobbet idag och jag skulle försöka prata jobbrelaterat med honom, hade ju bara mina bilder från drömmen i huvudet, lite hett, men skumt. :P

Idag blire utgång, får vi se om jag hittar nåt ragg och kör bortamatch ;) det var ett tag sen nu, märks ju på mina drömmar.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0