Ska du va sån så kan jag va sån! /Isabelle

Min f.d kompis (hon den där som skickade sms om att jag inte ville ha utlandsjobbet) skickade sms till mig idag och bad mig skicka "hennes" CV och Personliga brev som JAG skrev innan intervjun då hon är totalt värdelös på engelska och även att formulera sig på svenska.
Tänker absolut inte ge dem till henne. Ska hon vara fitta så kan jag vara fitta. Kan tyckas omoget men, för det första, varför ska hon få glida fram på en räkmacka och ta glory för det som jag suttit och skrivit och lagt ner tid på, och för det andra, varför skulle jag hjälpa henne få jobb, eller låta henne få ta del av dem för att söka jobb, när hon gjorde något så otroligt missunnsamt som hon gjorde med all avsikt för att jag inte skulle kunna få mitt jobb. Då ska inte hon ha något! Kalla mig omogen om ni vill, men jag ser ingen anledning i att ge dem till henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0