Updates /Anna

Jag vet, jag vet, bloggtorka! Men jag har faktiskt haft lite kriser denna vecka och har tyvärr inte haft tid att sätta mig och skriva ner mina synder. Så nu ska jag sammanfatta det mesta så gott det går.

Det blev ingen bortakväll i helgen och den var torr kan man säga. Lyckligtvist så kompenserade jag upp den i onsdags. Jag blev bjuden på party via jobbet och beslöt mig för att gå ut med arbetskamraterna. Detta var faktiskt trevligt, tills jag lät mig bli övertalad att shotta nån jävla tabasco shot. Jag blev full, kollegorna blev fulla och det hela slutade med att jag övernattade hos en kollega som var mkt fullare än mig. Jag hade faktiskt inga baktankar eftersom jag har lovat mig själv att inte blanda sex med jobb, men tydligen så har inte min kollega samma moral. Den jäveln raggade på mig! Det kommer att bli stelt på måndag..

Gårdagen var något roligare. Jag träffade tysken igen. Den här gången ville jag inte känna mig som en prostituerad som åker till olika hotellrum och beslöt mig för att möta honom i stan. Vi gick och fikade och pratade som normala människor gör på "dejter" och sedan till en pub för att dricka lite öl. Jag blev självklart tipsy efter 3 st och hade efter det inga problem att se ut som en prostituerad. Så vi åkte till hotellet för att, eum, "avsluta kvällen" kan man säga.

Från och med nu skiter jag i om jag ser ut som en lyxhora, tillbaka till tysken ska jag iaf!

Han skickar sms nu förresten. Funderar på att smyga ut för en snabbis ;)

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0