Smått och gott/Anna

Vill dela med om min rendevous med tysken;

Som tidigare sagt så ringde han mig efter vår lilla one night stand och ville träffas igen (så alltså kan det inte längre räknas som ett one night stand). Jag tackade ja till erbjudandet av ren nyfikenhet. Efter lite kalla fötter begav jag mig iväg till hans ljuvliga hotell igen. Kände mig lite dum där ett tag och gick diskret förbi receptionen.

I början var det ganska stelt och obekvämt, men faktiskt, stämningen lättade. Och han kysser verkligen som en gud.. Resten kan ni lista ut... Så ja, jag kommer definitivt träffa honom igen och snart, hoppas jag.

Problemet är att han börjar gilla mig lite för mkt, men jag har sattit ner min fot och visat gränsen, så isf får han skylla sig själv.

Men han behandlar mig verkligen som en riktig kvinna, jag är uppe bland molnen när jag är med honom.

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0