Bloggen är inte det enda som torkar ut ;) /Isabelle

Fan va dåliga vi är tjejer, ingen som skriver längre. Bloggen torkar ju ut! Tycker inte vi ska banga nu, jag vet att du kanske inte har någon större lust Anna, men wtf, ppl move on, learn it, live with it!
Då får väl jag slänga in ett inlägg om mitt tråkiga liv då.. :P
Ja, vart ska vi börja? Jag har inte haft sex på snart två månader, och det märks! Mer än så behöver väl inte sägas. Börjar starkt fundera på vem fan jag ska ta och ragga upp innan jag åker, måste ju ha lite "avskedssex" i Sverige. Vem vet när det blir något sen? Kanske inte hittar några villiga, bra ragg i landet ingenstans, i alla fall inte innan högsäsongen.. =/
Så.... vem ska bli mitt offer? :P Kanske ska satsa på någon gammal, men vem? "Henrik" är out of the question, Adam likaså med tanke på den senaste incidenten samt att han inte har hört av sig sedan dess, tror han blev lite putt ;) . Vem var det innan dess? Ja, "Stig", från klassen, nej, inte han heller, det har varit lite awkard sen sist, tror att han inbillar sig att jag blev intresserad av honom eller nåt sånt, för han verkar lite rädd för mig :P Nej, tack, du behöver inte oroa dig... ;P
Ja, vilka har vi mer? Det är väl mest de tre jag har hållit på med den sista perioden och innan dess var det bara "Harald" men han är inte aktuell längre..
Får försöka ragga upp någon ny istället.. men vafan hur ska jag lyckas med det i denna lilla stad, finns inget intressant kött här.
Ja, ja få försöka lösa det ;)
I helgen blire lite utgång med min lilla kossa Anna =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0