fröken dissare/anna

Skumt, jag har varken pratat med eller om tysken på ett bra tag nu.

Undar vad som hände.. Tröttnade jag?

Ärligt talat så är jag ganska trött på allt nu, jag orkar inte tänka på allt.. Jag har inga känslor alls för nån och vill helst bli lämnad ifred, men nej, jag är så desperat efter bekräftelser att jag måste tacka ja till ev. middagar och dejter.

image11
Fan, har tappat bort min självkänsla-bok (av mia törnblom, ja, jag läser den) också :( Vad ska jag göra nu?!

Min chef frågade mig idag vad mitt mål var på mitt jobb, inte ens det vet jag! Vad vill jag göra av mitt liv? Jag vill bara må bra, vara lycklig, jag har inga speciella visioner och önskningar. Jag vill inte bli rik eller ha fint hus och bil. Allt det här är inte relevant för mig, jag är nöjd med det jag har (mitt lilla rum).

Vad ska jag göra?
/A

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jadu..va håller du på me egentligen?? Börja fundera innan de går för långt..De ordnar sej ska du se..

2008-03-16 @ 19:14:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0