Idiot Anna!

Huuu! Vilken helg! Åkte hem till småstaden för att hälsa på bekanta. Jag skulle ju också som sagt på "dejt". Idiot Anna får kalla fötter och stänger av sin mobil. Får därefter skuldkänslor som tydligen påverkat mig mer än vad jag trodde. Fick en riktig snefylla och blev irriterad på allt och alla. Började sedan att bråka med Isabelle och stog  och skrek utanför kebaben. Skämmigt, skämmigt.


Grädden på moset var att araben var där. Han hade patetiskt försökt få kontakt med mig hela kvällen. Efter bråket (som nu är utrett) följde han efter mig till taxistationen. Där börjar han mumla nåt om att jag skulle följa med honom hem. Så jag börja skrika på araben att han var idiot och att han inte fattade jag INTE var på humör. Han hade ju sett bråket. Sen fick jag skuldkänslor igen och bad om ursäkt. Han tittade på mig med sina stora hundögon och jag mådde nu sämre. Varför hatar han mig inte? Efter allt jag har gjort mot honom...


Sedan sitter jag där och skakar, det var mkt kallt ute. Då tar han av sig jackan och lägger den på mig. Sen ger han sig av för att leta upp ciggaretter åt mig. Jag mådde ÄNNU sämre. Sen kom tack och lov min taxi och jag åkte hem ensam.

Vaknade med ångest. Vågade inte ringa Isabelle och vägrade svara när dejten ringde. Tillslut tog jag mitt förnuft till fånga och skickade iväg ett sms till dejten. Jag bad om ursäkt och sa att det var bättre om vi inte träffades nåt mer. Sedan börjar dejten ringa som en idiot och jag satt på en buss, så jag ville inte prata om detta högt i en buss.

Tillslut svarade jag och svaga idiot Anna låter sig övertalas till en ny dejt. Helvete! Jag gillar killen, men det är för mkt kaos för att jag ska orka med nånting just nu. Fan, fan, fan!

/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0