Mina bröstvårtor skiftar färg / Isabelle

image8Jag har alltid haft rosa bröstvårtor, inget som jag har funderat mycket över i mina dagar, trodde alla hade det. Det var inte förrän en kille en gång poängterade det som jag har börjat tänka på det. Han tyckte dom var söta för att de var rosa "Vafan det har väl alla" tänkte jag, men då började jag kolla på andra, och upptäckte att mörkare tjejer, oftast med utländskt påbrå, men även svenska tjejer, som bara har lite mörkare drag, har bruna bröstvårtor.
Efter detta har mina rosa nipples uppmärksammats av fler killar, oftast de med utländsk bakgrund.
I alla fall, så har jag ju solat en hel del på sista tiden och mina nipples börjar successivt bli bruna, lite brunare för varje gång, vad är detta??? Jag vill ju ha mina rosa bröstvårtor, I like pink!!! Funderar på att börja använda dom där skydden som man ska ha till ögonen när man solar solarium, som jag aldrig använder eftersom man får vita ringar runt ögonen, på bröstvårtorna istället. Undra om dom förblir min riktiga färg då?
Någon annan som upplevt detta någon gång, kommentera gärna, vill inte känna mig ensam om färgskiftande bröstvårtor.

Kommentarer
Postat av: Fina Flickan

Men oj, den headern var ju jättefin!!Tack, så mkt! Hur fixar man in den?

2008-03-08 @ 03:32:52
URL: http://kyssen.blogg.se
Postat av: Fina Flickan

Solskydd är knepet ;)

2008-03-08 @ 03:34:32
URL: http://kyssen.blogg.se
Postat av: Toxic

Schysst header! Fan, vad gött att upptäcka att vi inte är ensamma här i världen... keep up the good work med bloggen!

2008-03-09 @ 15:41:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0