Stuck on you /Anna

Har nyss kommit hem från en trevlig "after work". Men fan, "kollegan" blir bara hetare och hetare för varje dag som går. Jag vet inte om det är ölen som talar, men jag tror jag har en crush. En riktigt illa tajmad crush också.

Det började med att han bjöd med mig ut idag på after work med några kollegor. Sen satt vi alla och pratade och hade trevligt. Sen bjuder han med mig på lördag också!? Vad ska jag svara på det? Det är klart jag ska gå, men det får fan inte bli för obvious, jag vill som sagt inte blanda jobbet med mina kärlekshistorier.

Nää, nu ska jag sova bort mitt lilla rus och drömma underbara drömmar om han :)
Riktigt illla tajmad crush!!

/A

Kommentarer
Postat av: V

hahaha :P typiskt dig. siktar alltid efter det farliga :P kom till örebro nån gång så vi kan fika lr nåt vafan:p

2008-03-28 @ 18:16:14
Postat av: V

dont be a stranger !!!

2008-03-28 @ 18:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0