Skräckscenario /Anna

Hejsan Hoppsan!
3 arbetsdagar har gått och kollegan har inte sagt ngt. Inga underliga blickar eller obekväma moments. Great!
Jag tror faktiskt att han inte har ngt minne från katastrofkvällen. Tack och lov!

Men jag har haft tid att tänka. Det kunde varit värre. Tänk om det hade hänt ngt den kvällen. Att vi strulade eller nåt, kanske bara en kyss. Han hade inte kommit ihåg nåt. Hade inte DET varit värre? Pinsamt på måndagen efter om jag går runt och vet att vi strulat, men han har inget minne! HAHA, vilken confident failure! Herregud, jag ska aldrig mer ragga på en full man!

Jag har för övrigt försökt undvika min gamla chef så gott det går, men igår föll jag dit. Jag råkade svara när han ringde (på min nu alltid ljudlösa privat-telefon) och blev övertalad på en fika efter jobbet. Som tur var ringde han aldrig och jag lyckades skicka iväg ett sms som sa att jag fått förhinder. Så nu slapp jag det.

Jag funderar på att stänga av mobilen och säga att jag tappat den, iaf tills han åker från stan. Jag orkar verkligen inte med honom. Han vill att jag ska sova hos han (!!!!) Vad fan betyder det? Jo att han vill knulla! Människan är för fan över 40 år och har barn i min ålder! Hell no!!

Jag har nu tappat all min respekt för denna människa!
Blää för äckliga gamla snusk-chefer!

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0