Det finns en.. /Anna

Det finns ett ex till mig som jag aldrig riktigt kan släppa. Varje gång han loggar in på msn, eller är online på andra sidor hoppar mitt hjärta till lite grann. Jag kan inte förstå vad detta beror på. Vi hade en sommarflirt. Kanske 3-4 veckor sådär. Inget seriöst. Vi visste båda att det inte skulle hålla fram till hösten.

image19Men trots detta så kan jag inte undgå att tänka på honom lite då och då. Jag har till och med patetiskt nog försöka få upp kontakten igen, men det hela blir så stelt. Jag kan gissa mig till att detta beror på att vi inte fick ngt riktigt avslut, vi bara bröt kontakten, helt sådär. Mestadels pga att jag var otrogen när jag semestrade i Spanien och att han "lekte" med mina känslor därefter som hämnd.

Mkt komplicerat. Vi pratade aldrig med varandra om det här och jag hade en slags hat-kärlek till honom. Jag kan ju säga att under den tiden lyssnade jag väldigt mkt på Kelly Clarkson och då menar väldigt mkt.

Jag undrar om jag måste söka upp människan och kyssa honom för att komma över honom. Det känns som om det bara är en massa känslor svävandes som aldrig slagit sig till ro. Även om jag vet att personen i fråga är en tönt och absolut inte ngn jag skulle dejta idag så vill jag fortfarande ha honom.

Hmm, mkt skumt..


Om ni undrar varför jag skriver så mkt idag är det för att jag är sjuk och har verkligen inget bättre för mig, har sett alla filmer jag har och laddat ner alla nya. I brist på annat att göra kan man säga...

/A

Kommentarer
Postat av: sussi

hej !
Tack för kommentaren !

kan du hjälpa mej med desingen här tror du ? skulle gärna vilja göra om den :D

Ha de bra !

2008-04-08 @ 22:16:54
URL: http://suzzi.blogg.se
Postat av: C

Hej. När jag läste det du hade skrivit var det som om jag själv hade gjort det. Bara det att jag har ältat mitt ex i över 6 år. När man tänker på hur många år som har gått blir man knäpp. Så mkt tid man har ödslat bort. På vad? Men varje gång han loggar in på msn, skickar ett sms, eller ringer, tittar på mig eller ler. Faller min försvarsmur som ett korthus. Vi har en katt - råtta och en hatkärlek för varandra som det skämtas om i den stad vi kommer i från. Så tydliga är vi med våra känslor. Sist vi båda var hemma bråkade vi öppet på det utestället vi befann oss på och han hällde en öl över mig. Vuxen - Not. Kelly Clarkson har jag typ nött ut, men tröttnar aldrig på hennes låtar, Since U been gone, Behind these hazel eyes. Även Rihanna - Hate that I love you har jag lyssnat flitgt på. Visst kan du gå fram och kyssa honom, men vad lönar det sig i slutändan. Blir bara en själv som faller dit. Surt men sant.

Mvh C

Undrar vad som krävs för att man inte ska påverkas på detta sätt. På våran sida kallar vi honom Mr Manipulation.

2008-04-10 @ 10:45:18
URL: http://singeltjejernas.blogg.se/
Postat av: C

Mkt snygg sida. Like it =) DEt där med kärlek är inte lätt. De som säger ngt annat..... har inte upplevt det vi upplever.

Ha en bra dag kram

2008-04-10 @ 10:46:29
URL: http://singeltjejernas.blogg.se/
Postat av: Isabelle

is it the Y ??

2008-04-10 @ 16:17:14
Postat av: vano

hahah i feel you:P

2008-04-10 @ 23:50:11
Postat av: Anna

ja det är mr "Y"
haha

Tack för alla fina kommentarer :) :)

2008-04-11 @ 02:10:42
URL: http://confessing2all.blogg.se
Postat av: Bee

PorrAnna

2008-04-12 @ 00:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0