Sexing on the beach /Isabelle

Yes, Iv'e been sexing on the beach, and I'll never do it again!! Körde Mickis style och drog en snabbis på solstolen på stranden i fredags och fy fan va jobbigt det var! Har skavsår på hela knäna och världens pain i ryggraden! Fick sand överallt på köpet. Annars har inte så mycket hänt, festat, knullat, solat, badat, jobbat, bajsat, ätit - det är allt som vi gör här. Jag har lite bloggtorka, det är inte riktigt samma sak här som det är hemma. Hemma om det har hänt något kul, eller om du kommer på något kul så är det bara och ta upp datorn och skriva ner det, här är det ju inte så för man har inte tillgång till bredband hela tiden.
Okej, man kan ju skriva ner inlägg på word och sedan klämma in dem i efterhand som jag gör nu, men man har inte lika mycket dötid att hålla på med sånt. Vi har MASSA dötid, men då är vi med varandra, iom att vi bor 4 ihop och då blir det inte så ofta att man tar datorn och går ifrån för att skriva ett inlägg. Men jag ska försöka bättra mig.
Jag lägger iaf in bilder på mina 3 ragg hitills, och dö inte där hemma, jag vet att de inte är snygga, men kameran har inte varit snäll, dessutom så är man inte så kräsen här ;) Måste bara poängtera att Sam, knullet, ser ut som en röd groda på bilden, men han gör inte det på riktigt. För det första är det ett oförberett Isabelle-paparazzi-kort och han ser drogad ut, för det andra så hade han tydligen jobbat i solen hela dagen så han hade brännt sig, han är inte tomat annars. :P
Nu ska vi ner till donkan och käka och jag ska lägga in det här.

image20

Kommentarer
Postat av: Anna

HAHAH
Jag trodde inte du va typen som "sexar på beachen"

Way to go!!
Nu har vi alla tre, du och jag och Jeanette, som har känt smärtan av sandkorn i underlivet!

Livet är en fest! ;)

2008-04-13 @ 20:16:43
URL: http://confessing2all.blogg.se
Postat av: Anonym

vem e grodan? har aldrig sett nåt rödare i hela mitt liv, han kunde du gott hoppat över

2008-04-21 @ 22:24:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0