The hotel walk of shame /Isabelle

Okej, third time is the charm. Jim kom fram till mig igår när vi var på The Greenery och sa att hans kompis var intresserad av mig, kollade in vem det var och han var söt. Jim bad mig gå fram till honom och prata med honom för att han var blyg och vågade inte ta första steget. Skulle jag, Isabelle, ta första steget? No way! Det har aldrig hänt. Men en grogg senare så gick jag fram och bad honom komma och sätta sig med oss istället, han satt där en stund och vi pratade, jag hade lite svårt att förstå honom för han hade någon konstig dialekt. Uppfattade inte riktigt vart han kom ifrån, alltså han var engelsman (också soldat) men vet inte vart i England han kom ifrån.
I alla fall, efter en stund sa han till mig han skulle brb han skulle bara gå och prata med sin kompis som satt kvar  vid det bordet som han satt på innan han flyttade till oss. Då kysser jag honom helt från igenstans, helt olikt mig.
The Greenery stängde och Mickis, Jim, jag och mitt nya ragg Sam planerade att åka till stranden. Men Sam tyckte vi skulle ta in på hotell istället. Så Mike körde oss motvilligt till Sunrise Hotel och där skulle de ha 85 euro för en natt (klockan var 4 på morgonen när vi checkade in). Sam betalade med Jim hade inte så mycket pengar, så Mickis och Jim tog hans sovsäck och begav sig mot stranden. Hade en bra natt och kände mig lite bortskämd med att sova på hotell.
Men på morgonen när vi skulle hem var det inte riktigt lika kul, jag fick göra en "Anna" - The Hotel Walk of Shame!
Det värsta var ju när vi skull checka ut och kvinnan i receptionen tittar på oss och säger "Are you finished?".
Nu ligger jag hemma i sängen, vi har fått en ledig dag och självklart så är det dåligt väder då. Ska sussa lite nu, sen ska jag ner till The Greenery och lägga in det här inlägget.


Kommentarer
Postat av: Anna

HAHA keep up the good work ;)

HAHAHA

2008-04-06 @ 16:59:11
URL: http://confessing2all.blogg.se
Postat av: Anna

Fick du frukost förresten?

2008-04-06 @ 16:59:38
URL: http://confessing2all.blogg.se
Postat av: Isabelle

nej vi försov oss för den, checkade liksom in kl 5 på morgoenn :P

2008-04-08 @ 18:05:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0