Sexdröm /Anna

Jag har funderat lite och undrar om jag nångång skulle kunna få dom "tre A:n" att gå med på en fyrkant. Det skulle faktiskt vara ganska roligt. Ok, Alan och Araben skulle kunna svänga åt det hållet, men Ali (cry-babyn) är jag inte riktigt säker på. Förresten tror jag att han är sur på mig. Förmodligen för att jag inte har hört av mig på typ hmm, 4 veckor. Men Hey! Jag har varit ganska upptagen på annat håll. "Sorry Baby! Du måste tyvärr vänta på din tur (igen)"

Jag ska undersöka fyrkantsidén lite närmare. Det är nåt jag aldrig haft, men skulle gärna vilja testa ;)

HAHA!

Snart blir det biljard med exet tror jag. Kemin flödar, inget händer. JAG BLIR TOKIG!

/A 

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Uuuuurrsch!
Bad, bad girl!

2008-02-11 @ 11:05:02
URL: http://confessing2all.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0